Vedení daňové evidence

Nabízíme vedení daňové evidence - jednoduché účetnictví zaniklo v České republice v roce 2004 a zůstalo účetnictví podvojné. Na již zaniklé účetnictví tak navazuje daňová evidence, tzn. evidence majetku, evidence dokladů, závazků, příjmů a výdajů. Zpracování daňové evidence obnáší následující činnosti:

  • daňová evidence
  • kontrola formální správnosti účetních dokladů
  • evidence dokladů v souladu s platnými účetními předpisy
  • tvorba potřebných interních dokladů (např. cestovní náhrady, odpisy, atd.)
  • vedení deníku daňových příjmů a výdajů
  • vedení knihy přijatých a vydaných faktur, pokladní knihy
  • evidence hmotného i nehmotného majetku
  • zpracování daňových přiznání v průběhu roku (měsíční, čtvrtletní plátce DPH)
  • zpracování roční účetní závěrky v daňové evidenci
  • zpracování daňových přiznání po uplynutí účetního období (daň z příjmu, silniční daň, atd.)
  • zpracování přehledů pro OSSZ a zdravotní pojišťovnu
  • zpracování statistických výkazů
  • optimalizace daňové povinnosti v průběhu roku

 

odkazy | Vytvořila internetová agentura Simpless